Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10372
Назва: Педагогічні аспекти використання творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу "Математика для економістів"
Інші назви: Pedagogical aspects of using creative tashs for professional maths teaching for economists
Автори: Вільчинська, Олена Миколаївна
Рум'янцева, Катерина Євгенівна
Добровольська, Наталія Вікторівна
Ключові слова: творчі завдання
фахові завдання
майбутні економісти
Дата публікації: 2015
Видавництво: Науковий вісник Ужгородського Університету.
Бібліографічний опис: Вільчинська О.М., Рум'янцева К.Є., Добровольська Н. В. Педагогічні аспекти використання творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу "Математика для економістів" / О. М. Вільчинська, К. Є. Рум'янцева, Н. В. Добровольська // Науковий вісник Ужгородського націоального університету: Серія "Педагогіка. Соціальна робота". - 2015. - №37. - С. 158-161.
Короткий огляд (реферат): У даній статті презентовані педагогічні аспекти реалізації впровадження творчих фахових завдань під час вивчення дициплін циклу "Математика для економістів" студентами економічних спеціальностей. Узагальнено різні підходи щодо визначення поняття "творчі завдання" та сформульовано основні вимоги до таких завдань. Зроблено висновок, що використання творчих завдань значно підвищує ефективність навчання. In the article the pedagogical aspects of realization of inculculation of creative specialized tasks in learning of discipline "Match for economists" by the students of economical speciallies have been presented. Different approaches to definition of the term "creative tasks" are united and the cycies of their solving and the criteria of refeming or that task to a creative one are obcerved. The essence of the term "creative specialized lasks" has been revealed and main demands to these tasks have been formulated. The conclusion has been made - using the creative tasks considerablyraises the effectiveness of studing/ Such tasks make it possible: to unife? revice and leam educational material, to encourage cognitive interest, abstractc and logic mentality, to form skils of common work, to establish connection between disciplines. The main condition of creativity is the parception of new ideas, the ability to find and break the problem behavior and independence at the same time the ability to give and give up his previous opinious. criticism, courage, tolerance. Such professionals needed today.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10372
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
matem_dlia_economistiv (1).pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.