Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10157
Назва: Зміст та особливості організації виховання статі у школах Німеччини на сучасному етапі
Автори: Паничок, Тетяна Ярославівна
Ключові слова: статеве виховання, статева педагогіка, учнівська молодь, статеві взаємини, становлення особистості.
Дата публікації: гру-2016
Видавництво: Науковий журнал «Молодий вчений»,
Короткий огляд (реферат): У статті виділено позитивні ідеї німецького досвіду та визначено перспективи їх використання у на- вчальних закладах України. Пріоритетну роль у статевому вихованні відіграють інтерактивні методи, які передбачають використання власного досвіду учнів під час вирішення проблемних завдань. Встановлені характерні риси виховного процесу у статевій сфері: системність організації; спрямованість на задоволен- ня потреб учнів та розвиток у них статевої ідентичності; зумовленість змісту та способів реалізації вихов- ного процесу у статевій сфері спрямуванням державних програм; різноманітність підходів до здійснення статевого виховання у навчальних закладах різних земель Німеччини; включення до програм навчальних курсів тем, які сприяють формуванню нормальних статевих взаємин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10157
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
паничок.pdf155.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.