Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаничок, Тетяна Ярославівна-
dc.date.accessioned2017-01-30T06:46:34Z-
dc.date.available2017-01-30T06:46:34Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.issn24104388-
dc.identifier.issn24153133-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10156-
dc.description.abstractУ статті досліджуються умови та шляхи формування міжкультурної компетентності студентів в процесі навчання іноземної мови професійного спрямування. Автор визначає міжкультурну компетентність як інтегральну якість особистості, що розвивається в процесі навчання іноземної мови, наголошуючи на нерозривному зв’язку іноземної мови та культури іншої країни.uk_UA
dc.publisherScientific Journal Virtusuk_UA
dc.subjectміжкультурна компетентність, компетенція, міжкультурне спілкування, полікультурний простір, культураuk_UA
dc.titleРоль міжкультурної комунікації в процесі навчання іноземної мови професійного спрямуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Паничок_2016_Virtus.PDF519.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.