Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Відображення результатів від 665 до 684 із 23538 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016SC-методика оцінки інтелектуального капіталу деревообробних підприємствКравчук, Наталія Олегівна
2015Security of the global economic development in the environment of international financial centersЗварич, Роман Євгенович
2016Security studies development in a context of social security and human rightsДлугопольська, Тетяна Ігорівна
2011Self-management-
2013SELF-MANAGEMENTБатрин, Наталія Володимирівна
2016Semantic and pragmatic peculiarities of car slogansBaranskiy, O. V.; Movchan, L. G.
2017SEМ як ефективний інструмент інтернет-маркетингуСтаюра, Максим
2012Shadow economy practices in Bulgaria – a challenge for the financial policy of the stateDimitrova, Teodora
2016Sience of EuropeБалазюк, Оксана Юріївна; Сисоєва, Інна Миколаївна
2017Significance of higher education of Latvia in economic growthZencaka, А. E.
2014Smart Specialisations in Regional Innovation EcosystemPyka, Jan; Janiszewski, Adam
2014"Smart specialisations" в региональных инновационных экосистемахПыка, Ян; Янишевски, Адам
2014"SMART SPECIALISATIONS" у регіональних інноваційних екосистемахПика, Ян; Янішевські, Адам
2017SMART-технології в освіті як засіб розвитку школярів із особливими освітніми потребамиПортянко, В. П.
2016Social media in political processesLutsyshyn, Anastasiya; Луцишин, Анастасія
2012Social media monetization in global informational environmentSohatska, Olena; Oleksyn, Taras
2015Social responsibility as a part of quality management of banking services in UkraineStechyshyn, Tetiana
2014Social Responsibility of Business: the Nature and Theoretical AspectsReznik, Nadia
2017Social, economic and cultural development of brody district : current tendenciesShunevich, Catherine; Шуневич, Катерина
2013Socially Responsible Marketing of Alcoholic Companies: European PracticeKozyn, Larysa