Перегляд зібрання за групою - Теми value

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017IMPLEMENTING LEAN PRINCIPLES INTO PRICE POLICY OF THE COMPANYHalko, Liudmyla
2015Net-Wealth Taxation: Challenges for UkraineKrysovatyi, Andrii; Fedosov, Viktor; Yarenko, Anna
2018Value dmiensions of sociocultural human existenceHnasevych, N. V.
2017-03-17Бренд як основа формування додаткової цінності товаруЮденков, Олександр Олексійович; Вашків, Олександр Павлович
2021Взаємозв'язок ціннісно-орієнтаційної і мотиваційної сфер особистостіКарпюк, Юлія; Karpiuk, Yuliia
2019До філософії вчинкуБахтін, Михайло; Bakhtin, Mikhail
2021Методологічна реконструкція системомиследіяльнісного підходу до розуміння свідомостіФурман, Анатолій В.; Furman, Anatoliy V.
2011Особливості психологічної структури професійної толерантності майбутніх економістівШаюк, Ольга; Shayuk, Olhа
2020Професійна толерантність студентів-гуманітаріїв: сутність, структура, особливості формуванняШаюк, Ольга; Shayuk, Olha
2012Психологія творчості В. А. Роменця в постнекласичному художньо-філософському дискурсіКарпенко, Зіновія; Karpenko, Zinoviya
2019Терпимість як загальнолюдська цінність і психосоціальний феноменПірен, Марія; Васильків, Олена; Piren, Mariya; Vasylkiv, Olena
2015Толерантність як предмет онтофеноменологічного дискурсуФурман, Анатолій; Шаюк, Ольга; Furman, Anatoliy; Shayuk, Olha
2017Формування бізнес-моделі виробничо-торгівельного підприємства з урахуванням напрямів його стратегічного розвиткуБойчик, І.М.