Перегляд зібрання за групою - Теми intellectual capital

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 20
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Innovation-creative component of global managementLukianenko, Dmytro; Titova, Olena
2015Ocena efektów kreacji wartości przędsiebiorstwa spowodowanych rozwojem kapitału intelektualnegoSobko, Olha
2011Theoretical and methodological approaches to the formation and usage of intellectual potential of enterprisesHarashchuk, Olena
2020Знання як комплементарна складова інтелектуального капіталу підприємства в епоху цифрової економікиЯворська, Оксана; Yavorska, Oksana
2016Креація вартості інтелектуального капіталу підприємства як сфера формування конкурентних перевагСобко, Ольга Миколаївна
2009Людина як основний об'єкт економічної науки нової епохиГрішнова, О.
2018Мотивація персоналу як чинник формування інтелектуального капіталу підприємства: зарубіжний досвідКравчук, Наталія
2019Нематеріальні активи як об’єкт обліку і управлінняЗадорожний, Зеновій-Михайло Васильович; Ясишена, Валентина Валеріївна
2017Нові підходи до оцінювання ринкової вартості компанії, заснованої на знанняхОстровська, Галина; Ostrovska, Halyna
2009Облік та аналіз в управлінні інтелектуальним капіталом підприємстваГоловай, Надія Миколаївна; Golovay, Nadiya Mykolaivna
2016Організаційний капітал машинобудівних підприємств: сутнісні ознаки і структураПрокопенко, Ірина Валеріївна
2021Особливості обліку внутрішнього гудвілуЯсишена, Валентина; Пилявець, Віктор; Yasyshena, Valentyna; Pyliavets, Viktor
2016Перспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентоспроможності брендуСобко, О. М.; Бойчик, І. М.; Sobko, O. M.; Boichyk, I. M
2015Прагматизм економічної оцінки інтелектуального капіталу вітчизняних суб'єктів молочної промисловостіСобко, Ольга Миколаївна; Sobko, Olha Mykolayivna
2019Структура і оцінка нематеріальних активів за різними рівнями стандартизаціїЯсишена, Валентина; Yasyshena, Valentyna
2017Удосконалення брендингу як основа формування вартості суб’єкта господарюванняБойчик, І. М.; Boichyk, I. M.
2014Інтелектуальний капітал підприємства: концептуалізація - функціонування – розвитокСобко, Ольга Миколаївна
2010Інтелектуальний капітал як найважливіший чинник економічного зростанняЛевковська, Л.
2017Інтелектуальний капітал як чинник збільшення вартості підприємстваКравчук, Наталія Олегівна; Kravchuk, N. O.
2013Інтелектуалізація діяльності підприємстваБабій, Степан