Перегляд зібрання за групою - Автори Окрепкий, Ростислав Богданович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 18 із 18
Дата випускуНазваАвтор(и)
2007Адаптивні методи короткострокового прогнозування збуту як інструмент збалансування попиту і пропозиції на ринкуОкрепкий, Ростислав Богданович
2013КОН’ЮНКТУРНИЙ АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ, ЙОГО СТІЙКОСТІ ТА ЦИКЛІЧНОСТІОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильвич
2011Маркетинговий аналізБратко, Олександра Семенівна; Лагоцька, Наталія Зіновіївна; Окрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович; Дячун, Ольга Дмитрівна
2005Методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженняхОкрепкий, Ростислав Богданович
2016Методичні аспекти використання кількісних індикаторів концентрації товарного ринку та ступеня його монополізаціїОкрепкий, Ростислав Богданович; Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
2010Методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної кампанії на структуру аудиторії веб-сайтуОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильвич
2011МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ АВС І XYZ-АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОГО ПОРТФЕЛЯ ФІРМИОкрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович
2012Механізм просування Інтернет-бренду на електронному ринкуОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильвич
2010Особливості впливу окремих факторів макросередовища на дфяльність підприємств хлібопекарської галузіОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильвич
2006Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринку пива УкраїниОкрепкий, Ростислав Богданович; Okrepkyi, Rostyslav Bogdanovych
2006Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринку пива УкраїниОкрепкий, Ростислав Богданович; Okrepkyi, Rostislav Bogdanovych
2017РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАСОВОЇ КАСТОМІЗАЦІЇ У СФЕРІ ПОСЛУГОкрепкий, Ростислав Богданович; Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
2015СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАОкрепкий, Ростислав Богданович; Лагоцька, Наталія Зіновіївна
2014Тактичне прогнозування попиту як інструмент подолання диспропорцій у виробництві та споживанні продукції підприємстваОкрепкий, Ростислав Богданович; Бутов, Андрій Миколайович; Butov, Andriy Mykolayovych
2014Тактичне прогнозування попиту як інструмент подолання диспропорцій у виробництві та споживанні продукції підприємстваОкрепкий, Ростислав Богданович; Бутов, Андрій Миколайович
2012ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ХХІ СТОЛІТТІОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильович
2010ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВОкрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович
2008Удосконалення системи показників кон’юнктури товарного ринкуОкрепкий, Ростислав Богданович