Перегляд зібрання за групою - Автори Лагоцька, Наталія Зіновіївна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Маркетинговий аналізБратко, Олександра Семенівна; Лагоцька, Наталія Зіновіївна; Окрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович; Дячун, Ольга Дмитрівна
2013-04-12Сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносинМигаль, Оксана Фелікіссімівна; Лагоцька, Наталія Зіновіївна
2015СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАОкрепкий, Ростислав Богданович; Лагоцька, Наталія Зіновіївна
2012Сутність маркетингового аналізу товарної політикиБратко, Олександра Семенівна; Лагоцька, Наталія Зіновіївна
2010Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послугЛагоцька, Наталія Зіновіївна; Lahotska, N. Z.
2010Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послугЛагоцька, Наталія Зіновіївна; Lahotska, N. Z.