Перегляд зібрання за групою - Автори Легкий, Олег Андрійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 26 із 26 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Продакт-плейсмент як сучасний маркетинговий інструмент: юридичні аспекти та проблеми ефективностіЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2015Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємствЛегкий, Олег Андрійович
2016Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств в цифровій економіціЛегкий, Олег Андрійович; Сохацька, Олена Миколаївна
2016Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств у цифровій економіціСохацька, Олена Миколаївна; Легкий, Олег Андрійович
2011Соціальне партнерство як фактор розвитку громадянського суспільстваЛегкий, Олег Андрійович; Гурик, Мирослава Іванівна
2013Інкотермс-2010 як інструмент регулювання зовнішньоекономічної діяльностіЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна