Перегляд зібрання за групою - Автори Легкий, Олег

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 2 до 11 із 11 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016"Економічні бульбашки" на ринку віртуальних товарівЛегкий, Олег
2014Зовнішньоекономічна діяльність Тернопільської області: сучасний стан та перспективиМарцінковська, Олександра; Легкий, Олег
2016Ключові детермінанти сучасних альтернативів зовнішньої прямої рекламиЛегкий, Олег
2019Нативна реклама як пріоритетний напрям управління контентною стратегієюЛегкий, Олег; Марцінковська, Олександра
2018Організаційні аспекти впровадження CRM-систем у діяльність підприємстваМарцінковська, Олександра; Легкий, Олег
2021Основні зміни в тенденціях електронної комерції впродовж 2020-21 роківЛегкий, Олег
2020Особливості цифрової трансформації управління персоналомМарцінковська, Олександра; Легкий, Олег
2013Прикладні аспекти застосування "ІНКОТЕРМС - 2010" в зовнішньоекономічній діяльності підприємств УкраїниЛегкий, Олег
2015Ребрендинг фірми за допомогою психологічних аспектів кольоруБардецька, Юлія; Легкий, Олег
2017Співвідношення змісту понять "маркетингові комунікації" та "просування"Легкий, Олег