Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/974
Назва: Бізнес-планування маркетингової діяльності фірми на зовнішньому ринку
Автори: Волосінчук, Ірина Станіславівна
Volosinchuk, I.S.
Ключові слова: бізнес-планування
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Волосінчук, І. С. Бізнес-планування маркетингової діяльності фірми на зовнішньому ринку  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Ірина Станіславівна Волосінчук ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 100 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломну роботу присвячено розвитку теоретичних положень і методичного забезпечення бізнес-планування маркетингової діяльності промислового підприємства. У роботі розкрито суть, принципи та значення бізнес-планування маркетингової діяльності, досліджено особливості бізнес-планування маркетингової діяльності фірми на зовнішньому ринку і дано характеристику структурі бізнес-плануванню маркетингової діяльності підприємства, що зумовлюють стан та спрямованість розвитку ефективної діяльності фірми. Надано рекомендації по створенню комітету з бізнес-планування маркетингової діяльності, виявлено особливості формування календарного бізнес-планування маркетингової діяльності підприємств шиноремонтної галузі на внутрішньому та зовнішньому ринках. Обґрунтовано підхід до пошуку стратегічних партнерів підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/974
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volosinchuk I S MUNzmi-51.pdf858.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.