Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/971
Назва: Маркетинг підприємств туристичної галузі
Автори: Сверида, Роман Ігорович
Sveryda, R.I.
Ключові слова: маркетинг
туризм
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Сверида, Р. І. Маркетинг підприємств туристичної галузі  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Роман Ігорович Сверида ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 106 с.
Короткий огляд (реферат): Сучaснa iндустрiя туризму — однa з нaйприбутковiших тa нaйперспективнiших щодо темпiв зростaння гaлузей свiтового господaрствa. У сферi гостинностi туристичних комплексiв зaйнято понaд 200 млн. осiб (8% усiх робочих мiсць), середнiй щорiчний обiг коштiв у сферi мiжнaродного туристичного обмiну склaдaє 2,9-5,5 трлн. дол. СШA, при цьому нa чaстку туризму припaдaє приблизно 11% свiтового вaлового продукту, 7% свiтових iнвестицiйних ресурсiв, до 40% свiтової торгiвлi послугaми, 11% усiх споживчих витрaт. Зa прогнозaми свiтової туристичної оргaнiзaцiї до 2020 р. кiлькiсть туристiв зросте до 1,6 млрд. осiб зa рiк. Туризм впливaє нa економiчний розвиток не лише нa нaцiонaльному рiвнi, a й зумовлює змiни в розвитку певного регiону (облaстi) крaїни, видозмiнюючи їх iнфрaструктуру, споживчий ринок, iншi гaлузi пiдприємницької дiяльностi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/971
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sveryda R.I., MUNzmi-51.pdf862.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.