Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9479
Назва: Вивчення впливу нейромаркетингу на поведінку споживачів
Автори: Далєвська, Лілія
Цаплюк, Яна
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Далєвська Л. Вивчення впливу нейромаркетингу на поведінку споживачів / Л. Далєвська, Я. Цаплюк // Вісник студентського наукового товариства "Ватра", 2015. - С. 58-60
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9479
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Далєвська Л..pdf252.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.