Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9458
Назва: Еволюція маркетингової теорії: український вимір
Автори: Фірсова, С. Г.
Мельник, І. А.
Ключові слова: інноваційний маркетинг
латеральний маркетинг
маркетинг 3.0
періодизація маркетингу
холістичний маркетинг
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Фірсова С. Г. Еволюція маркетингової теорії: український вимір / С. Г. Фірсова, І. А. Мельник // Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова, 2013. - №18. - С. 163-167
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються підходи зарубіжних та вітчизняних вчених до періодизації маркетингу. Охарактеризовано сучасні маркетингові концепції, зокрема холістичний маркетинг та його складові. Визначено концепцію, на основі якої відбувається розвиток маркетингу в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9458
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фірсова.pdf224.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.