Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9364
Назва: Поведінка споживачів
Ключові слова: захист прав споживачів
маркетингові комунікації
поведінка споживача
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Поведінка споживачів [Електронний ресурс] : консп. лекцій. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 232 с.
Короткий огляд (реферат): Мета : набуття знань про напрями розширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для досягнення мети організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9364
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект лекцій.pdf1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.