Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/931
Назва: Шляхи підвищення рівня комплексності туристичного продукту
Автори: Здерко, Світлана Іванівна
Zderko, S.I.
Ключові слова: туристичний продукт
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Здерко, С. І. Шляхи підвищення рівня комплексності туристичного продукту : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050301 - Міжнародна економіка магістерська програма - Міжнародний туризм / Світлана Іванівна Здерко ; наук. керівник к.е.н., Зварич. Р. Є. — Тернопіль, 2012. — 104 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження полягає в тому що, питання підвищення рівня комплексності туристичного продукту залишається невирішеним і стоїть в ряді першочергових серед економічного піднесення країни. На сьогоднішній туристична галузь спрямована на задоволення попиту на туристичні товари та послуги, працює в умовах жорсткої конкуренції, розширюючи як національний, так і міжнародні кордони. Ефективний розвиток міжнародного туристичного потенціалу України вимагає, в першу чергу, вирішення організаційних питань функціонування туристичної галузі. Сталому та стійкому розвитку туристичного потенціалу України перешкоджає низка проблем, що негативно впливають на реалізацію туристичного продукту та сучасний розвиток індустрії туризму. Так, до основних можна віднести, насамперед, недостатність державної підтримки та комплексного підходу щодо позиціонування туристичного продукту на внутрішньому і міжнародному ринку туристичних послуг; відсутність розгалуженої системи інформаційно-рекламного забезпечення діяльності галузі та туристичних представництв за кордоном; низьку якість обслуговування; відсутність розвиненої інфраструктури для розвитку туристичної діяльності; невідповідність переважної більшості туристичних об’єктів міжнародним стандартам; відсутність ефективних маркетингових інструментів та єдиної стратегії просування українського туристичного продукту на міжнародний ринок, у тому числі туристичних представництв України за кордоном; незадовільний стан туристичної, сервісної, соціальної та інформаційної інфраструктури потенційних туристичних зон.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/931
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zderko Svitlana MEMTmi-51.pdf805.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.