Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/879
Назва: Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти
Інші назви: German marketing special language: structural-semantic, linguopragmatic and functional aspects
Автори: Вовчанська, Світлана Іванівна
Vovchanska, Svitlana Ivanivna
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Вовчанська С. І. Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / С. І. Вовчанська; Міжнар. гуманіт. ун-т. - Одеса, 2014. - 19 c.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/879
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aвтореф._Вовчанська.PDF656.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.