Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8749
Назва: Міжнародний маркетинг
Ключові слова: цінова політика
світовий ринок
маркетингова цінова політика
маркетингові дослідження
маркетингові комунікації
міжнародний маркетинг
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій / уклад. Н. З. Лагоцька, Ю. В. Мельник. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 71 с.
Короткий огляд (реферат): Програма та тематичний план дисципліни орієнтовані на глибоке та ґрунтовне засвоєння студентами теоретичних і практичних основ міжнародного маркетингу. Ця дисципліна відноситься до нормативних наук, які формують фаховий світогляд майбутніх економістів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8749
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект лекцій.pdf720.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.