Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/873
Назва: Підготовка майбутнього менеджера-економіста до професійної самореалізації
Інші назви: Preparing future managers economy experts for professional selfrealisation
Автори: Служинська, Леся Богданівна
Sluzhynska, Lesya Bogdanivna
Ключові слова: майбутні менеджери-економісти
future managers economy experts
професійна підготовка
professional training
готовність до професійної діяльності
readiness to professional activities
акмеологічний підхід
akmeological approach
критерії та рівні готовності
criteria and levels of readiness
педагогічні умови
pedagogical conditions
структурна модель підготовки
structural model training
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Служинська, Леся Богданівна. Підготовка майбутнього менеджера-економіста до професійної самореалізації [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Служинська Леся Богданівна ; Тернопільський Національний педагогічний університет ім. В.гнатюка. - Тернопіль, 2012. - 207 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЇ Служинська Л. Б. Підготовка майбутнього менеджера-економіста до професійної самореалізації - На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. -Хмельницький національний університет, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Хмельницький, 2012. Дисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутніх менеджерів-економістів до професійної самореалізації на засадах акмеологічного підходу. Уточнено сутність, зміст та структуру готовності до професійної самореалізації майбутніх менеджерів-економістів; визначено критерії та рівні її сформованості, конкретизовано сутність акмеологічного підходу. Виявлено особливості підготовки майбутніх менеджерів-економістів у сучасних умовах: акцентуація уваги на економічній та іншомовній підготовці майбутніх фахівців; інтеграція спеціальної фахової та іншомовної підготовки майбутніх менеджерів-економістів, підготовка до професійної самореалізації, використання у навчальному процесі акмеологічного підходу. Виявлено та теоретично обгрунтовано сукупність педагогічних умов формування готовності майбутніх менеджерів-економістів до професійної самореалізації. Розроблена модель підготовки майбутніх менеджерів-економістів на основі акмеологічного підходу. Ключові слова: майбутні менеджери-економісти, професійна підготовка, готовність до професійної діяльності, акмеологічний підхід, компоненти, критерії та рівні готовності, педагогічні умови, структурна модель підготовки. Sluzhynska L. В. Preparing future managers economy experts for professional selfrealisation - On the manuscripts rights. Thesis of obtaining the Scientific Degree of the Candidate of Pedagogical Sciences in specialty 13.00.04 - The Theory and Methodology of Professional Education. - Khmelnytsky National University, The Ministry of Education, Science, Youth and Sports of Ukraine, Khmelnytsky, 2012. The dissertation deals with the problem of future managers and economists to professional fulfillment based on akmeological approach. The essence of the content and structure of commitment to professional fulfillment future managers and economists, the criteria and the level of its formation, the nature specified akmeological approach. The features of future managers and economists in modern terms: accentuation focus on economic and foreign language training future professionals, integration of special vocational and foreign language training future managers and economists, preparation for professional fulfillment, usage in education akmeological approach. The author has analyzed a set of pedagogical conditions of readiness for future managers and economists to professional fulfillment. The model of future managers and economists from akmeological approach. Key words: future managers economy experts, professional training, readiness to professional activities, akmeological approach, criteria and levels of readiness, pedagogical conditions, structural model training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/873
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація.PDF1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.