Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/862
Назва: Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти
Інші назви: German marketing special language: structural-semantic, linguopragmatic and functional aspects
Автори: Вовчанська, Світлана Іванівна
Vovchanska, Svitlana Ivanivna
Ключові слова: фахова мова маркетингу
marketing professional language
термін
term
терміносистема
terminological system
структурно-семантичний аспект
structural-and-semantic aspect
термінологічна насиченість
terminological saturation
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Вовчанська С. І. Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / С. І. Вовчанська; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Ів.-Франківськ, 2014. - 223 c.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Вовчанська С. І. Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.02.04 - германські мови. - Міжнародний гуманітарний університет. -Одеса, 2014. Дисертацію присвячено дослідженню структурно-семантичного, лінгво-прагматичного та функціонального аспектів німецької фахової мови маркетингу. Німецька фахова мова маркетингу відрізняється дуже низьким ступенем абстрактності, послуговуючись елементами загальнолітературної мови. їй властива невелика кількість внутрішньогалузевих термінів. У роботі з'ясовано місце термінології маркетингу у термінологічному середовищі сучасної німецької фахової мови; здійснено комплексний аналіз номінативних засобів і способів об'єктивації спеціальних понять маркетингу та висвітлено специфіку їхнього функціонування; розроблено тематичну класифікацію даної термінології; виявлено внутрішні та зовнішні ресурси для поповнення мови в процесі номінації понять маркетингу; висвітлено лексико-семантичні відношення в німецькій фаховій мові маркетингу; охарактеризовано синтаксичні, морфологічні та семантичні особливості різнотипових фахових текстів маркетингу; проаналізовано функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу в різнотипових фахових текстах; укладено словник термінів маркетингу. Ключові слова: фахова мова маркетингу, термін, терміносистема, структурно-семантичний аспект, термінологічна насиченість. SUMMARY Vovchanska S. I. German marketing special language: structural-semantic, linguopragmatic and functional aspects. - Manuscript. Thesis for a Candidate Degree in Philology: Speciality 10.02.04 - Germanic Languages. - International Humanitarian University. - Odesa, 2014. The thesis focuses on the research of the structural-and-semantic, linguopragmatic and functional aspects of the professional language of marketing in German. The German professional language of marketing is characterized by a very low level of abstractness and tends to the general literary language. The professional language under study shows a limited number of intra-branch terms. The thesis defines the place of marketing terminology in the professional language terminological sphere of modern German. It gives a complex analysis of the nominative means and ways of objectivizing marketing-specific concepts and looks at the peculiarities of their functioning. The work suggests a thematic classification of marketing terminology and defines internal and external resources of language replenishment in the course of marketing concepts nomination. The lexical-and-semantic relations are analyzed in the German professional language of marketing, as well as syntactic, morphological and semantic features of the marketing professional texts of different types and their language characteristics. The self-worked-out dictionary lists marketing terms in German. Key words: marketing professional language, term, terminological system, structural-and-semantic aspect, terminological saturation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/862
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисер__Вовчанська.PDF3.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.