Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8047
Назва: Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач
Автори: Надвинична, Тетяна Лонгінівна
Ключові слова: задача
педагогічна задача
освітній процес
навчальний матеріал
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Надвинична, Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 76-86.
Короткий огляд (реферат): Впровадження нової парадигми у шкіль­ну практику вимагає докорінного пере­гляду категорій, якими оперує сучасна наука. Чільне місце тут посідає проблема чіткої типології та обґрунтування педаго­гічних задач,що є ключовим моментом у досягненні цілей усього освітнього про­цесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8047
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf375.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.