Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7596
Назва: Програма дослідження інноваційно-психологічного клімату як багатопараметричного явища
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 9, 2009, С. 22-28
Короткий огляд (реферат): У статті вперше, на основі методологічного аналізу сутності модульно-розвивальної системи як наукового проекту інноваційної освіти та засадничих параметрів (вплив, спілкування, полімотивація, Я-концепція) її центральної ланки – інноваційно-психологічного клімату, обґрунтовується авторська програма дослідження цього клімату, що охоплює наступність чотирьох етапів – теоретико-експериментального, організаційно-технологічного, аналітико-синтетичного і методологічно-рефлексивного. У результаті зазначений клімат постає як складноструктурований предмет соціально-психологічного пізнання, тобто як багатопараметричне локалізоване явище сучасної національної освіти і воднораз як онтопсихологічний підсумок інших відомих кліматів (емоційного, морально-психологічного, організаційного тощо).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7596
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
o_9.pdf370.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.