Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7580
Назва: Психолого-дидактичне проектування змісту та структури навчально-книжкових комплексів (основи програми та її виконання)
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Гірняк, Андрій Несторович
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 14, 2011, С. 41-50
Короткий огляд (реферат): Публікація висвітлює мету, завдання, вихідні ідеї та гіпотези, методологічну основу, очікувані наукові та емпіричні результати авторського проекту, а також обґрунтовує зміст етапів та порядок виконання науково-дослідних робіт, імовірне поле реалізації спроектованих результатів та їх ефективність. Водночас подаються здобутки першого етапу виконання пропонованої програми, визначається їх практична цінність та форми і способи апробації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7580
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_14_4.pdf528.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.