Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7578
Назва: Підвищення ефективності роботи педагогічного колективу за технологіями модульно-розвивальної системи навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми "Школа Свідомості")
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Чухно, Віктор
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 14, 2011, С. 32-40
Короткий огляд (реферат): За наказом Міністерства освіти України від 28.01.1997р. №30; листом-рекомендацією управління освіти Харківської облдержадміністрації від 15.01.1997 р. №40; листом-дозволом Київської районної ради №0429 від 09.03.1998 р.; наказом Київського районного відділу освіти від 20.01.1997 р. №76; наказом Українського інституту підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти №01-06/60а від 06.03.1997 р.; договором про співробітництво між УІПКККО і Київським районним відділом освіти від 06.03. 1997 р.; наказом по школі (витяг з протоколу №4 від 02.02.1997 р.); рішенням колегії від 2 грудня 2002 року “Про хід науково-інноваційної, експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області щодо впровадження новітніх педагогічних технологій, авторських програм у навчально-виховний процес” на базі навчального закладу у 1997 році було створено експериментальний майданчик за науково-дослідною програмою “Школа свідомості”, основним предметом якого було впровадження інноваційної системи модульно-розвивального навчання. Виконавцем експерименту із 15.01.1997 по 09.03.2011 рік був педагогічний колектив ЗОШ І–ІІІ ступенів №164 м. Харкова в особі директора Чухна Віктора Васильовича. Його наукове керівництво упродовж 14-ти років здійснював науково-дослідний інститут експериментальних систем освіти (з 2007 – НДІ методології та економіки вищої освіти) в особі директора проф. А.В. Фурмана. Навесні 2011 року вчена рада Комунального вищого навчального закладу “Харківська академія неперервної освіти” (ректор Л.Д. Покроєва, вчений секретар Г.А. Дегтярьова, протокол №1 від 17.03.2011 р.) ухвалили: 1) вважати експеримент на базі Харківської загальноосвітньої школи №164 Харківської міської ради Харківської області за темою “Підвищення ефективності роботи педагогічного колективу за технологіями модульно-розвивального навчання”, що проходив у 1997–2011 роках, успішно здійсненим; 2) порушити клопотання перед Головним управлінням освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації про переведення Харківської загальноосвітньої школи № 164 Харківської міської ради Харківської області в режим інноваційної освітньої діяльності за темою “Підвищення ефективності роботи педагогічного колективу за технологіями модульно-розвивального навчання” з 01.09.2011 року. Наразі ця публікація узагальнює найбільш значущі результати вказаного експериментування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7578
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_14_3.pdf487.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.