Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7426
Назва: | Порівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освіти |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Психологія і суспільство, 2008, №4, С. 137-163, ТНЕУ |
Короткий огляд (реферат): | Наукове проектування змісту шкільної освіти – об’єктивно надважлива, проміжна ланка у запровадженні інноваційних процесів, яка долає широку відстань розбіжностей між психодидактичними теоріями і реаліями навчально-виховної практики й завдяки головному знаряддю – науковому проекту – дає змогу конструювати освітні системи оптимальних функціональних режимів, створювати найефективніші моделі організованого втілення паритетної освітньої діяльності вчителя і учнів, викладача і студентів. Науковий проект “Модульно-розвивальна система національної освіти” не тільки інтегрує здобутки наукової думки у розумінні суспільно-гуманітарних проблем сучасності, а й взаємозалежно спричиняє професійну інноваційно-пошукову роботу теоретичного, методологічного та експериментального змістів у напрямку переходу від Школи Знання до Школи Культури і Духовності, причому не лише як продуктивних метафор, а й як конкретних програм науково-дослідної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7426 |
ISSN: | 1810-2131 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4_2008.pdf | 710.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.