Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7423
Назва: Модульно-розвивальна організація миследіяльності: схема професійного методологування
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Ключові слова: професійне методологування (ПМ), миследіяльність (МД), мислення, діяльність, знання, розуміння, рефлексія, інтерпретація, категорізація, системно-миследіяльнісна методологія (СМД-методологія), вітакультурна методологія (ВК-методологія), проблемна ситуація, методологізація, методологічна робота, чисте мислення (М), термінологічно-мовленнєве поле, методологічна грамотність, поліпрофесійне миследіяння, проблемно-модульна миследіяльність, інноваційні тренінги, теоретична модель, модульно-розвивальний метапроцес, парадигма, методологічна план-карта дослідження, некласична наукова раціональність, методологічне дослідження, освітологія, теорія освітньої діяльності, методологічна модель, інноваційна освітологія, модель-конфігуратор, Я-концепція, колективне миследіяння (мД), думка-комунікація (Д-К), рефлексивна позиція, ковітальність, культуротворення, світоглядні універсалії, категоріальна модель світу, епістема, методологічна революція, модульно-розвивальний простір, методологічний модуль (ММ)
Дата публікації: 2005
Видавництво: Психологія і суспільство, 2005, №4, С. 40-69, ТНЕУ
Короткий огляд (реферат): Уперше отримали гіпотетичне розв’язання чотири логічно пов’язаних проблеми генезису професійного методологування як свідоме збалансування науково-дослідницької та інноваційно-освітньої діяльностей у системі соціогуманітарної науки, взаємодоповнення поясів миследіяльності та методологування у системі вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи, типології методологічних модулів, що повно проектує ідеальний простір організації досконалого групового мислезреалізування методологів, а також передумов, принципів і правил просторово-часового уможливлення аналізованого методологування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7423
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_2005.pdf735.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.