Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7389
Назва: Типологічний підхід у системі професійного методологування
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Ключові слова: методологія, мислення, методологічна робота, миследіяльність (МД), системно-миследіяльнісна методологія (СМД-методологія), професійне методологування (ПМ), методологічний модуль (ММ), вітакультурна методологія (ВК-методологія), типологічний підхід, тип, типологізація, типологія, типізація, класифікація, ідеальна модель, типологічний метод, принцип кватерності, типологічне знання, методологічний засіб-взірець, категорійна матриця, типологічне дослідження, таксон, типи категоріальної кватерності, мислесхема, апріорне пізнання, “методологічний квадрат”, культура, світоглядні універсалії, Я-концепція, методологічна план-карта дослідження, типи філософування, типи наукової раціональності, соціема, методологема, метод, методика, “круговина квадрата”, типологія ММ, проблемно-модульна МД, ідея проектування, методологічна картина, конкретно-ситуативне методологування
Дата публікації: 2006
Видавництво: Психологія і суспільство, 2006, №2, С. 78-92, ТНЕУ
Короткий огляд (реферат): Уперше теоретично обґрунтований типологічний підхід як логіко-методологічна система змістових та формальних вимірів професійного методологування, у форматі якої: а) проаналізовані умови зреалізування процедури типологізації як миследіяльної цілісності; б) виявлені найважливіші характеристики типологічного методу; в) відкриті широкі можливості як базових мислесхем, створених за принципом кватерності (формули “3+1” і “3+1=1”), так і універсальних ідеалізованих моделей і категорійних матриць; г) запропонована чотирискладова типологія основних історичних типів філософування; д) з’ясовано місце методологування у сфері методології як унікальної складової культури; е) висвітлена методологічна картина типологічного підходу як точного й ефективного арсеналу засобів (категорії, таксони, мислесхеми тощо) організації мислення, діяльності і професійного методологування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7389
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_2006.pdf686.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.