Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7382
Назва: Метод виявлення облич у відеопотоці для комп'ютерної системи аналізу поведінки споживачів рекламної продукції
Автори: Брушніцька, А. С.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Брушніцька, А. С. Метод виявлення облич у відеопотоці для комп'ютерної системи аналізу поведінки споживачів рекламної продукції [Текст] / А. С. Брушніцька // Сучасні комп'ютерні інформаційні технології : матеріали ІІІ Всеукр. шк.-семінару молодих вчен. і студ. АСІТ'2013 [м. Тернопіль, 17-18 трав. 2013 р.] / відп. за вип. М. П. Дивак. - Тернопіль : ТНЕУ, 2013. - С. 121-122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7382
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ADVANCED COMPUTER INFORMATION TECHNOLOGIES

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брушніцька, А. С.pdf958.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.