Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7224
Назва: Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Дата публікації: 2007
Видавництво: Психологія і суспільство, 2007, №1, С. 86-108, ТНЕУ
Короткий огляд (реферат): На теоретико-методологічному рівні аналізу інноваційної освітньої діяльності обґрунтовано психологічний зміст (наповнення) модульно-розвивальної експериментальної системи навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7224
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_07.pdf520.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.