Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7223
Назва: Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Ключові слова: Перцептивний аспект спілкування, смисли,модульно-розвивальне навчання, смислоджерела, смислоносії, смислотворення, смисловчинковий обмін, цілепокладання, цілереалізація, розвивальна взаємодія.
Дата публікації: 2006
Видавництво: Психологія і суспільство, 2006, №4, С. 73-80, ТДЕУ
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовується явище перцепції у навчально-виховному циклі та змістова суть смисловчинкового обміну, який сприяє осяганню процесу цілепокладання, котре дає змогу зреалізувати освітню мету у практиці ділового спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7223
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_4_2006.pdf369.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.