Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7219
Назва: Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Ключові слова: Методологія, методологія науки, професійне методологування, методи і засоби пізнання, системно-миследіяльнісна методологія, модель-конфігуратор, онтологія, епістемологія, реальний та ідеальний об’єкт, методологічна план-карта, вітакультурна парадигма, інноваційно-психологічний клімат, соціально-психологічний вплив та його класи, освітнє спілкування і його аспекти як різновиди обміну, полімотивація, Я-концепція.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Психологія і суспільство, 2005, №4, С. 70-83, ТДЕУ
Короткий огляд (реферат): У дослідженні аналізуються загальні проблеми історії та розвитку сучасної наукової методології, висвітлюються методологічні механізми об’єднання і співорганізації знань задля побудови багатосторонньої картини об’єкта, що вивчається (за Г.П. Щедровицьким), обґрунтовується модель методологічної план-карти дослідження інноваційно-психологічного клімату модульно-розвивальної освіти, що створена на основі багатоаспектного процесу попереднього конфігурування різнобічного наукового матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7219
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_4_2005.pdf980.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.