Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7217
Назва: Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Ключові слова: Соціальні й міжособистісні відносини, освітнє спілкування, освітня діяльність, різновиди обміну, комунікація, знання, смисли, зворотний зв’язок, комунікатор, реципієнт, колективна миследіяльність, кодування, декодування, вербальна і невербальна комунікація, реальний та ідеальний світи, інтеракція, взаємодія, організація спільної нормотворчої діяльності, нормонаслідування, нормотворення, паритетні й розвивальні відносини, перцепція, пізнання, означення, регулювання, взаєморозуміння, саморозуміння.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Психологія і суспільство, 2005, №3, С. 73-94, ТАНГ
Короткий огляд (реферат): У процесі соціально-психологічного теоретизування детально аналізоване: а) явище освітнього спілкування у системі модульно-розвивального навчання, б) його взаємозв’язок із різновидами обміну та періодами цілісного функціонального циклу, в) комунікативний компонент, що актуалізує інформаційний обмін і г) інтерактивний аспект, що розгортає діловий обмін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7217
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_3_2005.pdf821.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.