Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7216
Назва: Час та особливості його перебігу в модульно-розвивальному процесі
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Ключові слова: Опосередковано і безпосередньо пережитий час, минуле, теперішнє, майбутнє і вічне, модульно-розвивальна система, сфери змістового модуля, навчальний модуль як реальна розвивальна взаємодія у просторі-часі.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Психологія і суспільство, 2005, №2, С. 94-99, ТАНГ
Короткий огляд (реферат): Під час психологічного аналізу висвітлюється ретроспективний погляд на проблему пізнання часу в житті людини, його роль у сьогоденні та значення у модульно-розвивальному навчальному процесі. У зв’язку з цим у роботі обґрунтовується ідея суб’єктивного уможливлення такого функціонування безпосередньо та опосередковано пережитого часу у циклічному процесі модульно-розвивальної освітньої взаємодії, коли останній, на противагу перебігу фізичного часу, здійснюється у потоці психодуховних переходів від вічного до майбутнього через теперішнє у минуле.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7216
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_2_2005.pdf227.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.