Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7206
Назва: Пізнавально-суб’єктний вплив у системі інноваційного навчання
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Ключові слова: Освіта як соціокультурна організація, організаційний клімат, соціально-культурно-психологічний простір-час, модульно-розвивальне навчання, пізнавально-суб’єктний вплив, потреба – установка – поведінка, навчальна група, груповий та індивідуальний суб’єкти освітньої поведінки, рівні суб’єктності, образи суб’єктивної реальності.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Психологія і суспільство, 2003, №2, С. 79-89, ТАНГ
Короткий огляд (реферат): Аналітичним шляхом визначені та охарактеризовані складові пізнавально-суб’єктного впливу, що спричинюють як опосередковане конкретно-ситуативне діяння за параметрами, властивостями, принципом, перебігом, так і безпосереднє (механізм комунікативного кодування-декодування, інноваційні програмово-методичні засоби, метод раціонального переконання), що передбачають перетворення учнів на групових та індивідуальних суб’єктів освітньої поведінки і функціонують у соціально-культурно-психологічному просторі-часі модульно-розвивальної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7206
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_2_2003.pdf307.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.