Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6880
Назва: Правове регулювання впливу освіти на категорію «людського капіталу»
Інші назви: Prospects of development of «reformed» higher education in network space
Автори: Грицкевич, Сергій Геннадійович
Gritskevich, S.
Ключові слова: освіта, як звичайна ринкова послуга
освіта має допомагати у житті
викладач - особистий тренер
викладання – перформанс
урізноманітнення навчальних закладів
навчальне середовище і є освітою
навчання пасивності
маргіналізація світогляду Homoretis (людини соціальних мереж)
культурно-освітня варваризація та інформаційна бідність
оптимальний засіб перспективної дебілізації та культурно- психологічної примітивізації молоді
education as a regular market service
Educational institutions should be as wide as the modern world
teacher an hope of good coaches
teacher- performance
education diversifikasion
Wednesday on yourself is education
marginalizashen Homoretis
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Грицкевич, С. Г. Правове регулювання впливу освіти на категорію «людського капіталу» [Текст] / Сергій Геннадійович Грицкевич // Актуальні проблеми правознавства. - 2016. - Вип. 1. - С. 109-113
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості кризової ситуації української вищої освіти на фоні світових тенденцій наростаючого відставання системи освіти від потреб сучасності, оскільки система освіти змінюється набагато повільніше, ніж всі інші суспільні структури. Ми досі активно користуємося уявленнями та технологіям ХІХ ст. Є думка, що людству час розпочати розглядати освіту, як звичайну ринкову послугу. Вочевидь, зараз це не так. Найважливішою навичкою в XXI ст. є пошук нових ринкових ніш. Будь-яка людина, що працює на випередження та наділена необхідними навичками, виявиться переможцем. Навчальні заклади мають бути настільки ж різноманітними, як сучасний світ, або поступово стати надбанням минулого. У світі технологій відсутні професійні ліцензії. Кожна людина, яка хоче брати участь у створенні нових продуктів, легко знаходить таку можливість, не питаючи дозволу у держави. Завдяки цьому технології розвиваються вражаючими темпами. Якщо ми хочемо, щоби люди отримували освіту, яка допоможе їм у житті, то і викладачі повинні бути іншими. Викладачі повинні бути, перш за все, гарними особистими тренерами і лише потім – провідниками дидактичної інформації, що спостерігаємо на сьогодні. This article discusses the features of the crisis of the Ukrainian higher education against the background of global trends of growing gap between education systems needs nowadays. Because the education system is changing much more slowly than all other social structures. We are still actively use the concepts and technologies of the 19th century. There is an opinion that humanity time to start treating education as a regular market service. This is not so. The most important skull in the 21st century is to find new market niches. Any person that works on the curve and endowed with the necessary skills to be a winner. Educational institutions should be as wide as the modern world, or gradually become a thing of the past. In the world of technology is no professional license. Each person who wants to participate in creating new products, easily finds this opportunity without asking permission from the State. Technologists developing rapidly. If my to people education, will help them in life, it s the teacher. The teacher an hope of good coaches and only then didaktiс informashen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6880
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2016 рік Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грицкевич С..pdf483.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.