Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6804
Назва: Організації засобів масової інформації як суб’єкти авторського права
Інші назви: Mass Media organizations as subjects of copyright law
Автори: Зайцева-Калаур, Інна Вячеславівна
Zaytseva-Kalaur, I. V.
Ключові слова: організації ЗМІ
друковані ЗМІ
аудіовізуальні ЗМІ
інформаційні агентства
електронні ЗМІ
авторське право
видавець
автор - журналіст
редактор
упорядник видання
Mass Media organizations
printed Mass Media means
audiovisual Mass Media means
news agencies
electronic Mass Media means
copyright law
Mass Media publisher
author - journalist
editor
edition manager
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Зайцева-Калаур, Інна В'ячеславівна. Організації засобів масової інформації як суб'єкти авторського права [Текст] : дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Зайцева-Калаур Інна В'ячеславівна ; Хмельницький кніверситет управління і права. - К., 2013. - 199 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Зайцева-Калаур І.В. Організації засобів масової інформації як суб’єкти авторського права. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.03 - цивільне право і цивільний процес; сімейне право;міжнародне приватне право. - Національна академія внутрішніх справ. - Київ, 2013. Дисертацію присвячено дослідженню особливостей набуття, здійснення та захисту авторських прав організаціями ЗМІ та суб’єктами, що беруть участь у їхній діяльності. На підставі аналізу законодавчих положень та доктринальних вчень визначено поняття «засіб масової інформації» та обґрунтовано думку, що для означення ЗМІ як суб’єкта правовідносин слід використовувати термін «організація ЗМІ». Досліджено види та розкрито зміст авторських прав організацій ЗМІ та суб’єктів, що беруть участь у їхній діяльності. Встановлено, що організації ЗМІ є похідними суб’єктами авторського права на окремі компоненти складеного твору, яким належать первинні майнові права на складений твір у цілому. Проаналізовано види та особливості договорів, за якими організації ЗМІ набувають авторські права, визначено, що моделювання взаємовідносин між автором-журналістом та організацією ЗМІ можливе двома способами: 1) автор перебуває у трудових відносинах із телерадіокомпанією, інформаційним агентством чи організацією друкованих ЗМІ; 2) автор є позаштатним журналістом і співпрацює з організацією ЗМІ на підставі цивільно-правового (авторського) договору. Значна увага приділена дослідженню договірних відносин організацій ЗМІ зі штатними авторами. У роботі розглянуто перелік дій, вчинення яких визнається порушенням авторського права організацій ЗМІ та їх творчих працівників та проаналізовані цивільно-правові способи захисту авторських прав, які є найбільш застосованими в сфері діяльності організацій ЗМІ. У результаті дослідження сформульовано низку пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення законодавчого регулювання відносин, що виникають в процесі створення та використання ЗМІ. Ключові слова: організації ЗМІ, друковані ЗМІ, аудіовізуальні ЗМІ, інформаційні агентства, електронні ЗМІ, авторське право, видавець, автор - журналіст, редактор, упорядник видання. SUMMARY Zaytseva-Kalaur I.V. «Mass Media organizations as subjects of copyright law» — Manuscript. A dissertation for obtaining a scientific degree of Candidate of Legal Science with speciality 12.00.03 - Civil law and civil procedure; family law; international private law-National Academy of Internal Affairs - Kyiv, 2013. The dissertation is dedicated to the research of peculiarities of copyright cquisition, realization and defence by Mass Media organizations and the subjects taking part in their activity. The concept «Mass Media means» has been defined on the basis of the legislative norms and doctrinal studies. lt has been proved to use the term «Mass Media organization» for determing Mass Media as the subject of legal relations. The kinds of copyrights have been researched and Mass Media organizations and their subjects copyright scope has been exposed. The Mass Media organizations have been turned out to be the derivative subjects of copyright law for the separate components of the written work .It has also been proved that the Mass Media organizations have original property rights for the whole written work. The kinds and features of copyright agreements have been analysed. It has been stated that the relationship between an author-joumalist and Mass Media organization can be developed in two ways: 1) the author has labour relations with a television and radio broadcasting company, news agency or press agency; 1) the author is a non-personnel establishment worker and cooperates with a Mass Media Mass Media on the basis of civil law ( author) agreement. The research focuses on analyzing agreement relations between a Mass Media organization and regular workers. The list of actions leading to the copyright law violation is given in the dissertation. The civil legal methods of copyright defence which are most applied the sphere of Mass Media organization activity have been analysed. The suggestions and recommendations on improving the legislative adjusting of relations in the process of creation and use of Mass Media means have been offered in the research. Keywords: Mass Media organizations, printed Mass Media means, audiovisual Mass Media means, news agencies, electronic Mass Media means, copyright law, Mass Media publisher, author - journalist, editor, edition manager.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6804
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисер_Зайцева-Калаур_I._В.-1.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.