Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6600
Назва: Принципи та методи демографічного обґрунтування розміщення виробництва товарів широкого вжитку (на матеріалах Тернопільської області)
Інші назви: Principles and methods for demographic substantiation of the location production of consumer goods (based on the materials of the Ternopil region)
Автори: Шушпанов, Дмитро Георгійович
Shushpanov, D. G.
Ключові слова: демографічне обґрунтування
населення
товари широкого вжитку
робоча сила
споживання
аналіз
ефективність
регіон
demographic substation
population
consumer goods
labour resources
consumption
analyses
efficiency
region
Дата публікації: 1998
Бібліографічний опис: Шушпанов, Дмитро Георгійович. Принципи та методи демографічного обгрунтування розміщення виробництва товарів широкого вжитку (на матеріалах Тернопільської області) [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Шушпанов Дмитро Георгійович ; НАН України, Рада по вивч. продукт. сил України. - К., 1998. - 238 с.
Короткий огляд (реферат): Шушпанов Д.Г. Принципи та методи демографічного обґрунтування розміщення виробництва товарів широкого вжитку (на матеріалах Тернопільської області). - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.09.01 - Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика. У дисертації вивчаються демографічні аспекти удосконалення розміщення виробництва товарів широкого вжитку Тернопільської області. Поглиблено теоретичні і методичні основи демографічного обґрунтування розміщення продуктивних сил у зв'язку із сучасними умовами переходу України до ринкових відносин. У дисертації оцінено демографічну ситуацію Тернопільської області з точки зору її впливу на економіку, зокрема на розвиток і розміщення виробництва товарів широкого вжитку регіону. Зроблено сегментацію ринку споживання товарів широкого вжитку Тернопільської області. На основі демоекономічних чинників обґрунтовано ефективність розміщення виробництва товарів широкого вжитку в регіоні та визначені основні шляхи його вдосконалення. Ключові слова: демографічне обґрунтування, населення, товари широкого вжитку, робоча сила, споживання, аналіз, ефективність, регіон. Shushpanov D.G. Principles and methods for demographic substantiation of the location production of consumer goods (based on the materials of the Ternopil region). — Manuscript. The thesis for getting the scientific degree of the candidate of economic sciences in the speciality 08.09.01. — Demography, economics of labour, social economics, and politics. The dissertation is dedicated to the demographic aspect of improving the location of production of consumer goods in the Ternopil region. The theoretical bases are given to the location of productive forces according to the present-day condition of Ukraine’s transition to the market relations. In the dissertation the estimation of the demographic situation in the Ternopil region is given from the point of view of its influence on the economy in particular on the development and location of production branches of consumer goods in the region. The 19 segmentation of the consumer goods market has been carried out. On the basis of demographic factors the efficiency of the location of consumer goods production in the region has been substantiated and the principal ways of it improvement have been determined. The key words: demographic substation, population, consumer goods, labour resources, consumption, analyses, efficiency, region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6600
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Disertatcia_Shushpanov.pdf2.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.