Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6597
Назва: Психологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи
Інші назви: Psychological ground of content and structure of module-developing textbook for secondary general school
Автори: Гірняк, Андрій Несторович
Hirnyak, A. N.
Ключові слова: психологічні передумови
модульно-розвивальний підручник
психолого-педагогічне проектування
структурно-ієрархічна модель
розвивальна взаємодія
psychological pre-conditions
module-developing textbook
psycho-pedagogical planning
structurally-hierarchical model
developing co-operation
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Гірняк, Андрій Несторович. Психологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гірняк Андрій Несторович ; Тернопільський держ. економічний ун-т. Інститут експериментальних систем освіти. - Т., 2007. - 289 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЇ Гірняк А.Н. Психологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – „Педагогічна та вікова психологія”. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2007. Дисертація присвячена висвітленню ідеї психологічних передумов створення новітнього типу підручника та процесу її поетапної реалізації: від теоретичної, методологічної і технологічної розробки до методики і процедури експертування та експериментального впровадження. У роботі здійснено критичний аналіз системи психолого-педагогічного проектування традиційних підручників та побудовано категорійну матрицю інноваційної навчальної книжки. Подані визначення модульно-розвивального підручника і його структурно-ієрархічна модель. На основі результатів комплексної експертизи якості та експериментального підтвердження ефективності модульно-розвивального підручника доведено його вищий розвивальний потенціал порівняно з традиційною навчальною книжкою, що досягається внаслідок налагодження паритетної розвивальної взаємодії у системі „вчитель – інноваційний підручник – учні”. Ключові слова: психологічні передумови, модульно-розвивальний підручник, психолого-педагогічне проектування, структурно-ієрархічна модель, розвивальна взаємодія. Hirnyak A.N. Psychological ground of content and structure of module-developing textbook for secondary general school. – Manuscript. Dissertation is presented for obtaining the scientific degree of Psychological Sciences Candidate, specialty 19.00.07 – “Pedagogical and Age Psychology”. – Prykarpatskyj Vasiliy Stefanyk national university. – Ivano-Frankivsk, 2007. Dissertation is devoted to the revealing of an idea of psychological pre-conditions of creation of the newest type of textbook and process of its stage-by-stage realization: from theoretical, methodological and technological development to the method and procedure of expertise and experimental introduction. Critical analysis of the system of the psycho-pedagogical planning of the traditional textbooks is carried out in this work and categorical matrix of innovative educational book is built. The definition of module-developing textbook and its structurally-hierarchical model is given. On the basis of results of complex examination of quality and experimental confirmation of efficiency of module-developing textbook higher developing potential is well-proven. Compared with a traditional educational book that is achieved as a result of adjusting of parity developing co-operation in the system „teacher – innovative textbook – students”. Key words: psychological pre-conditions, module-developing textbook, psycho-pedagogical planning, structurally-hierarchical model, developing co-operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6597
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dissertatio.pdf13.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.