Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/554
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємств : теорія, методологія, практика
Інші назви: Enterprises’ competitiveness management: theory, methodology, practice
Автори: Тарнавська, Наталія Петрівна
Ключові слова: конкуренція
competition
управління конкурентоспроможністю
competitiveness management
конкурентне середовище
competitive environment
конкурентоспроможність підприємства
enterprise competitiveness
Дата публікації: 2008
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Тарнавська, Н. П. Управління конкурентоспроможністю підприємств : теорія, методологія, практика : монографія / Н. П. Тарнавська. – Тернопіль : Економічна думка, 2008. – 570 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії подано результати досліджень новітніх тенденцій розвитку теорії, методології та практики управління конкурентоспроможністю підприємств на макро- і мікрорівнях на основі концептуалізації процесів зміни природи підприємства та нових проявів конкуренції в умовах формування суспільства, яке базується на знаннях. Інтегрування України до світової економічної спільноти потребує глибокого переосмислення сутності і рушійних сил формування й трансформації систем управління конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств та пошуку нових джерел конкурентних переваг шляхом створення інноваційних засад зростання конкурентоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/316497/554
ISBN: 978-966-654-225-3
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління конкурентоспроможністю.pdf7.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.