Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/479
Назва: Організаційно-правові засади захисту прав споживачів
Інші назви: The organizational and legal principles of consumer protection
Автори: Шлійко, Антоніна Володимирівна
Ключові слова: захист прав споживачів
consumer protection
якість послуг
service quality
торгівельна діяльність
trading activity
аграрна продукція
agricultural products
Дата публікації: 2008
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Шлійко, А. В. Організаційно-правові засади захисту прав споживачів : навч. посіб. / А. В. Шлійко. – Тернопіль : Економічна думка, 2008. – 304 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику обґрунтовано об'єктивну необхідність правових засад захисту прав споживачів, вимоги щодо якості у сфері виробництва, послуг (робіт) для забезпечення відповідності їх умовам стандартів та вимог споживачів. Розкрито механізм державного регулювання із захисту законних інтересів споживачів, регламентування діяльності господарюючих суб'єктів у сфері торгівлі і послуг, громадського харчування тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/316497/479
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shliyko_opzzps.pdf2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.