Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4470
Назва: Маркетингова кооперація товаровиробників у системі збуту органічної сільськогосподарської продукції
Інші назви: Marketing cooperatives of producers in the distribution system of organic agricultural products
Автори: Дудар, Оксана
Dudar, Oksana
Ключові слова: маркетингова кооперація
органічна сільськогосподарська продукція
система збуту
сертифікація
якість продукції
ціна
маркетинговий кооператив
маркетингова група
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дудар, О. Маркетингова кооперація товаровиробників у системі збуту органічної сільськогосподарської продукції [Текст] / Оксана Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 62-70.
Короткий огляд (реферат): Досліджено організацію збуту органічної сільськогосподарської продукції та здійснено оцінку можливостей щодо його покращення сільгосптоваровиробниками. Обґрунтовано концептуальні підходи розвитку маркетингової кооперації в інтеграційній системі органічного агровиробництва. Запропоновано шляхи розвитку маркетингових кооперативів та маркетингових груп в агробізнесі для нарощування загального обороту в закупівлі і реалізації органічної продукції, зменшенні непродуктивних витрат, уникнення індивідуальними виробниками ризику від коливання цін на ринку, гарантування суб’єктам маркетингових утворень стабільних середніх цін на їх продукцію та виходу на нові ринки збуту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4470
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудар О..pdf458.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.