Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37623
Назва: Стратегічні підходи до розвитку ринку туристичних послуг в Україні
Інші назви: Strategic approaches to the development of the tourism services market in Ukraine Strategic approaches to the development of the tourism services market in Ukraine Strategic approaches to the development of the tourism services market in Ukraine
Автори: Лотиш, Оксана Ярославівна
Ключові слова: туризм, ринок туристичних послуг, стратегія розвитку, індекс туристичної конкурентоспроможності, внесок туризму у ВВП, внесок туризму у зайнятість.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: “Економіка і менеджмент”. – № 25. – 2017 http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua
Бібліографічний опис: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз та оцінку тенденцій туристичного ринку в Україні. Установлено, що туристична галузь займає вагоме місце в економіці України, зокрема загальний внесок туризму у ВВП становить 5,6%, кількість зайнятих у сфері туристичних послуг 5% від загальної чисельності зайнятих в економіці, частка доходів від туризму у загальному експорті країни 2%. Аналіз основних показників стану ринку туристичних послуг показав, що відбулось значне скорочення туристичних потоків та доходу, що приносить галузь. Розкрито вплив основних зовнішніх та внутрішніх чинників на розвиток туризму в Україні. Охарактеризовано стратегічні підходи щодо розвитку та удосконалення ринку туристичних послуг.
Опис: Лотиш О.Я. Стратегічні підходи до розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: “Економіка і менеджмент”. – № 25. – 2017 http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37623
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегічні підходи до розвитку ринку туристичних послуг в Україні.pdfЛотиш О.Я. Стратегічні підходи до розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: “Економіка і менеджмент”. – № 25. – 2017 http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua525.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.