Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37084
Назва: Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Автори: Сохацька, Олена
Сідхарх
Ключові слова: Соціальні медіа
поведінка споживачів при купівлі
сайти соціальних мереж
маркетинг соціальних медіа
поведінкова економіка
прийняття рішень
маркетингові стратегії
європейська економіка
аналіз споживачів
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сохацька, О. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [Текст] / Олена Сохацька, Сідхарх // Журнал європейської економіки. - 2019. - Т. 18, № 2. – С. 228-241.
Короткий огляд (реферат): Досліджено концептуальні аспекти впливу маркетингу соціальних медіа на поведінку споживачів. Зазначено, що теоретичною базою запровадження маркетингових комунікативних інструментів у економічну діяльність є поведінкова економіка. Вказано, що досі більшість економістів, зокрема у країнах, що розвиваються, зарахування економіки до галузі соціальних та поведінкових наук сприймає неоднозначно. Наголошено, що у розвинутих країнах поведінкова економіка зайняла провідну нішу у сучасних економічних дослідженнях, про що свідчить присудження в 2017 р. Нобелівської премії з економіки Р. Талеру. Акцентовано, що поведінкова економіка пропонує шляхи, якими розробники маркетингової політики можуть реструктурувати ринкові середовища, щоб полегшити споживачеві вибір. Визначено роль соціальних інтерактивних інструментів у процесі прийняття споживачем рішення про купівлю. Показано методи концентрації розміщених у соціальному цифровому середовищі суджень споживачів про продукти і послуги та вплив цих суджень на майбутніх покупців різних товарів і послуг. Вказано, що метою цього дослідження є оцінка ступеня впливу соціальних медіа на споживача, який приймає рішення про купівлю конкретного товару чи послуги на різних соціальних рівнях. Для реалізації теми виконано ряд завдань: з’ясовано, як соціальні медіа впливають на потенційного покупця на стадії, коли рішення про купівлю ще не прийнято, на стадії самої купівлі та після її здійснення. У процесі дослідження запропоновано інтеграцію інструментів маркетингових комунікацій у соціальні медіа і встановлено послідовність їх використання при передачі повідомлень до майбутнього споживача. Доведено, що формування лояльних споживачів у майбутньому в мінливому технологічному середовищі неможливо здійснювати без розуміння тенденцій подальшого розвитку соціальних медіа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37084
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 18 (№2) Червень 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОХАЦЬКА.pdf331.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.