Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36946
Назва: Формування універсальних компетентностей людини в умовах інклюзивного розвитку світового господарства
Інші назви: Formation of universal competences of a person under the conditions of inclusive development of the world economy
Автори: Бучинська, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: революція 4.0
компетентність
універсальні компетентності
професійні компетентності
ринок праці
інклюзивний розвиток
світове господарство
система освіти
Revolution 4.0
competence
universal competences
professional competences
labor market
inclusive development
world economy
education system
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бучинська, Тетяна Володимирівна Формування універсальних компетентностей людини в умовах інклюзивного розвитку світового господарства [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Тетяна Володимирівна Бучинська. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – 230 с.
Короткий огляд (реферат): В дисертації визначено пріоритетні напрями імплементації освітніх аспектів європейської моделі в Україні. Трансформація освітнього процесу в реаліях сьогодення повинна відбуватися у наступному тривимірному просторі формування відповіді на виклики, а також використання можливості віртуального середовища в контексті його симбіозу із матеріальним; врахування багатоманітності майбутніх ситуацій на ринку праці. Для підвищення результативності надання освітніх послуг щодо формування універсальних компетентностей в Україні у роботі визначено пріоритетні напрями імплементації європейської моделі інклюзивного економічного зростання, зокрема: усунення когнітивних та функціональних розривів між університетами та ринком праці; підвищення ефективності підприємницької діяльності університетів; створення конкурентних інформаційних центрів; впровадження інноваційних методів навчання, оптимізація переліку спеціальностей, запровадження систем управління якістю, розвиток інклюзії в освіті та сфері зайнятості через розширення доступу (можливість здобуття якісної освіти) та рівність людей. Modern behavioral revolution reflects the impact of radical changes in the behavior of a person as an economic agent on the common future of mankind. And the Fourth Industrial Revolution has opened the opportunities for creating cyberphysical systems, broad robotization, penetration of digital "smart" technologies into all spheres of human life, the combination of real and virtual worlds. These trends have led to an aggravation of the issue of studying the new role of a person in an unusual environment, making human-centrism one of the key areas of interdisciplinary research. Thus, in modern turbulent environment, a person must adapt to changesquickly, to solve complex multilevel problems, and to be able to learn throughout life, that is, to possess the universal competences that have been called "soft skills" in foreign literature. In order to acquire such universal competences, it is necessary for every person at the level of a particular state to create conditions for equal access to education and, accordingly, to the distribution of benefits, and the creation of such conditions involves the concept of inclusive development of the world economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36946
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis Бучинська.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.