Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36788
Назва: Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату
Автори: Сохацька, Олена Миколаївна
Легкий, Олег Андрійович
Дата публікації: 2017
Видавництво: Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 2. С. 4-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36788
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективність цифрових маркетингових_2017.pdf789.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.