Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36568
Назва: Суть, особливості і переваги торговельних марок
Автори: Скавронська, Ірина
Нитка, Володимир
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Скавронська, Ірина Суть, особливості і переваги торговельних марок [Текст] / Скавронська Ірина, Нитка Володимир // Вектори розвитку науки і бізнесу в глобальному середовищі: тренди та перспективи : матеріали Національної науково-практичної конференції [Тернопіль, 7 листопада 2019 р.]. / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський, Н. П. Чорна [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 192-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36568
Розташовується у зібраннях:ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ НАУКИ І БІЗНЕСУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скавронська _рина, Нитка Володимир.pdf481.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.