Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34872
Назва: Продукт страхової послуги на сучасному фінансовому ринку
Інші назви: The product of insurance services in today's financial market
Автори: Клапків, Михайло Семенович
Клапкив, Михаил Семенович
Klapkiv, Michał
Ключові слова: Продукт страхової послуги на сучасному фінансовому ринку.
Дата публікації: 1999
Видавництво: Финансовые услуги
Бібліографічний опис: Клапків М. (1999) Продукт страхової послуги на сучасному фінансовому ринку. Финансовые услуги, №1-2, с.32-34
Короткий огляд (реферат): Безумовно, страхування володіє рядом рис, завдяки яким його можна ідентифікувати як вид послуг: 1. Заспокоює групові та індивідуальні потреби фізичних та юридичних осіб. 2. В процесі виплати відшкодувань, або страхових сум, здійснюється розподіл і перерозподіл національного доходу. 3. Не має матеріального виразу, але все ж таки має споживчу вартість. 4. Страхування не створює нової вартості (а тому не сплачується ПДВ). 5. Страхування носить виразний соціальний характер (особливо в частині особового страхування). Особливою рисою, якою страхування відрізняється від інших матеріальних благ, є його неподільність. Тобто, його не можна поділити на менші частини. Є загальноприйнятим твердження, що процес, протягом якого суб’єкт отримує і користується страховим захистом, складає поняття страхової послуги. Послугового характеру страхування, на відміну від інших фінансових інструментів (наприклад, податків), не змінює навіть обов’язкова форма здійснення страхових операцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34872
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Продукт страхової послуги_Клапків.pdf148.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.