Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34684
Назва: Оптимізація маркетингової діяльності туристичних підприємств на основі інформаційних технологій
Автори: Кувік, Д. Я.
Романчукевич, М. Й.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кувік, Д. Я. Оптимізація маркетингової діяльності туристичних підприємств на основі інформаційних технологій / Кувік Д.Я., Романчукевич М.Й. // Cучасні тренди глобальної та національної економіки [Текст] : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 23 трав. 2019 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, Л. М. Алексеєнко, І. В. Пилипів [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2019. – с. 235-237.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34684
Розташовується у зібраннях:CУЧАСНІ ТРЕНДИ ГЛОБАЛЬНОЇ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
235.pdf55.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.