Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3270
Назва: Інформаційна технологія автоматичної генерації тестових завдань з керованою складністю
Інші назви: Information technology of tests automatic generation with controlled complexity
Автори: Мельник, Андрій Миколайович
Melnyk, Andriy Mykolayovych
Ключові слова: інформаційні технології
семантичний контроль
ефективність навчального процесу
автоматична генерація тестових завдань
управління складністю
Information technology
semantic control
efficiency of the educational process
automatic generation of tests
management of complexity
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Мельник, Андрій Миколайович. Інформаційна технологія автоматичної генерації тестових завдань з керованою складністю [Текст] : дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Андрій Миколайович Мельник. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 179 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Мельник А. М. Інформаційна технологія автоматичної генерації тестових завдань з керованою складністю. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.06 - Інформаційні технології. - Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, 2012. Дисертація присвячена вирішенню актуальної наукової задачі - мінімізації часових витрат на формування тестових завдань при забезпечені їх достатньої складності та повноти контролю знань шляхом створення інформаційної технології автоматичної генерації тестових завдань з керованою складністю. В ході дослідження було виявлено недоліки сучасних технологій генерації тестових завдань, запропоновано систему кількісних показників оцінки ефективності технологій автоматизованого навчання. Запропоновано методи та засоби формалізації навчальних матеріалів на основі деревовидних інформаційних структур. Розроблено методи автоматичної генерації тестових завдань для перевірки теоретичних знань, які на відміну від відомих рішень використовують семантичну, формальну та синтаксичну типізацію і забезпечують економію затрат на створення нових тестів. Створено метод генерації тестових завдань для тестування методологічних знань, розроблено метод генерації задач для перевірки вмінь та навиків із програмованим оператором. Запропоновано адаптивно-структурний метод оцінки складності тестових завдань, який дозволив автоматизувати генерацію завдань заданої складності. Побудовано метод мінімізації часу інтерактивного навчання для забезпечення необхідного рівня успішності на основі функції часових затрат. Розроблені методи та засоби практично реалізовані у веб-орієнтовній системі SAGT. Розроблені методи та засоби впроваджені в ряді вищих навчальних закладів України. Ключові слова: інформаційні технології, семантичний контроль, ефективність навчального процесу, автоматична генерація тестових завдань, управління складністю. ANNOTATION Melnyk A. M. Information technology of tests automatic generation with controlled complexity. - Manuscript. Thesis for the Candidate's degree of engineering science in specialty 05.13.06 - Information technology. - Ternopil National Economic University, Ternopil, 2012. The thesis is dedicated to solving important scientific and technical problem which consists in minimize time pent on formation tests provided by their sufficient complexity and completeness of control knowledge by creating information technology of tests automatic generation with controlled complexity. A system of quantitative indicators to measure the effectiveness of technology-aided learning, which allowed to form ways to improve it. Methods of automatic generation of tests to verify the theoretical knowledge are developed. Developed method for generation of tests for testing the methodology knowledge. Developed method of generating test problems for tests of abilities and skills with programmable operator. An adaptive-structural method for assessing the complexity of tests is developed. Method of adaptive control structure learning, which provides significant cost savings in time without loss of learning effectiveness are proposed. Implemented information technology for the automatic generation of tests with controlled complexity in web-oriented system SAGT. AGT technology has several advantages compared with known solutions, as confirmed experimentally.The developed methods and tools implemented in several universities in Ukraine. Keywords: Information technology, semantic control, efficiency of the educational process, the automatic generation of tests, management of complexity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3270
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_melnyk.pdf5.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.