Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32223
Назва: Менеджмент та маркетинг в галузі
Автори: Волошин, Р. В.
Ключові слова: основи менеджменту
об'єкт управління
функції управління
комунікативні процеси
менеджмент
підприємництво
трудові відносини
управління трудовими ресурсами
оцінка ефективності діяльності
основні положення маркетингу
управління маркетингом
маркетингові дослідження
маркетингові інформаційні системи
геодезичні та землевпорядні послуги
асортиментна і товарна політика
ціни, ціноутворення, цінова політика
геодезичні та землевпорядні підприємства
маркетингова політика комунікацій
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг в галузі [Електронний ресурс] : опорн. консп. лекцій / уклад. Р. В. Волошин. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - 78 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32223
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
04 Опорний конспект лекцій.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.